Mam pytanie, czy znacie może podobny film do "Zakochany Nowy York" ?
A jeszcze bardzo fajne nowelki są w filmie "Love actually"- jeden z bardziej urokliwych filmów, jakie widziałam. :)
Powiem szczerze że wszystkie wymiewnione filmy już widziałam i ten wydawał mi się najlepszy ;)
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego, może dlatego że wolę dramaty niż komedie ;)
a mnie się ten właśnie najmniej podobał, choć wszystkie trzy oceniam wysoko... to fajne, ciepłe filmy - moze i zakończenia delikatnie tandetne ale czasem potrzebuję po prostu włączyć reset i utwierdzić się w przekonaniu, ze life is good;)
Jeśli chodzi o filmy-etiudy polecam Korotkoe zamykanie http://www.filmweb.pl/film/Kr%C3%B3tkie+spi%C4%99cie-2009-519554
"Godziny" nie mają nic wspólnego z tym filmem, oprócz Nowego Jorku w 1/3 tła. Tematycznie zupełnie nie związane.
Co do zestawu etiud - klasyka Jima Jarmuscha "Kawa i papierosy" może być.
Co do tematyki faktycznie najlepiej pasuje i kojarzy mi się "To właśnie miłość".
"Godziny" nie są związane tematycznie, owszem, ale bądź co bądź, jest pewne podobieństwo, jeśli chodzi o strukturę - równolegle opowiadane różne historie (w "Godzinach" co prawda tylko trzy).
Ktoś wspomniał Jarmuscha i mi się przypomniało, że również w jego "Nocy na Ziemi" pokazywanych jest równolegle kilka historii.
bardzo podobny film:
http://www.filmweb.pl/film/Historie+z+metra+Podziemne+opowie%C5%9Bci-1997-87716
krótkie historyjki z nowojorskiego metra :)